Často kladené otázky

  • Komu sú určené naše služby?  Všetkým prevádzkovateľom gastro prevádzok

  • Čo je potrebné k registrácii?  Zaregistrovať sa môže iba podnikateľský subjekt s IČO, t.z. živnostník alebo s.r.o. Zaregistrovať sa môžete priamo tu. Autorizácia registrácie prebehne do 24 hodín od zaregistrovania.

  • Kam vozíte tovar?  Tovar doručujeme v rámci Bratislavy a blízkeho okolia.

  • Koľko zaplatím za dopravu?  Doprava je zadarmo.

  • Kedy mi tovar doručite?  Doručujeme max do 24 hodín od prijatia objednávky.

  • Ako zruším objednávku?  Pre zrušenie objednávky nás prosím kontaktujte telefonicky.

  • Možem pri platbe použiť stravne lístky?  Áno pri platbe akceptujeme aj stravne lístky.

  • Je možná platba v hotovosti?  Áno platba v hotovosti je možná.

  • Ako možem tovar reklamovať?  Reklamačný poriadok s postupom pre reklamáciu najdete tu.

 

Nenašli ste informáciu, ktorú ste hľadali? Radi Vám odpovieme na tel. č. 0918 668 725 alebo mailom info@velkaspajza.sk