Často kladené otázky
-
Komu sú určené naše služby? Všetkým prevádzkovateľom gastro prevádzok
-
Čo je potrebné k registrácii? Zaregistrovať sa môže iba podnikateľský subjekt s IČO, t.z. živnostník alebo s.r.o. Zaregistrovať sa môžete priamo tu. Autorizácia registrácie prebehne do 24 hodín od zaregistrovania.
-
Kam vozíte tovar? Tovar doručujeme v rámci Bratislavy a blízkeho okolia.
-
Koľko zaplatím za dopravu? Doprava je zadarmo.
-
Kedy mi tovar doručite? Doručujeme max do 24 hodín od prijatia objednávky.
-
Ako zruším objednávku? Pre zrušenie objednávky nás prosím kontaktujte telefonicky.
-
Možem pri platbe použiť stravne lístky? Áno pri platbe akceptujeme aj stravne lístky.
-
Je možná platba v hotovosti? Áno platba v hotovosti je možná.
-
Ako možem tovar reklamovať? Reklamačný poriadok s postupom pre reklamáciu najdete tu.
Nenašli ste informáciu, ktorú ste hľadali? Radi Vám odpovieme na tel. č. 0918 668 725 alebo mailom info@velkaspajza.sk